Harta ZOO Targu Mures 2015 1024px verde

Poze din concediu: HARTA Gradina Zoologica din Targu Mures, Harta cu animale

Vara e vreme de concediu, la toamnă construim seminee

In concediul nostru am ajuns si la Gradina Zoologica din Targu Mures. Ne-am simtit bine si va incurajam sa o vizitati toamna aceasta. E una din destinatiile de vacanta din judetul Mures, usor accesibila. E o plimbare perfecta pentru o dimineata cu familia in concediu. Pentru ca nu am gasit nici pe site-ul oficial o harta a gradinii ZOO Tg Mures, am facut noi una. O gasiti mai jos.

Nemu la ZOO Targu Mures

Gradina Zoologica Targu Mures e una din destinatiile noastre pentru relaxare cu familia. E o plimbare la umbra padurii, printr-un parc plin cu animale sălbatice, intr-un parc ce se întinde pe 40 Hectare. Traseul dureaza cateva ore.  Spatiul de relaxare se afla aproape de centrul orasului Targu Mures, undeva la 10 minute, pe un deal, intr-o padure. La intrare este o parcare mare, gratuita.

E un parc intreg  (pentru cei care nu sunt din zona), dupa parcarea de la intrare este un spatiu de facut sport in aer liber cu o pista de alergare prin padure. In centru e o cabanuta-restaurant foarte faina unde se pot servi cateva meniuri rapide, gen prajituri, sucuri si cateva sendwich-uri (Puterea Ursului 🙂 !)

Pentru copii aveti o gramada de spatiu amenajat pentru joaca iar pentru adulti este un spatiu amenajat pentru picnic in aer liber si gratare, zona amenajata destul de bine, cu spatii de facut focul, cu baie, bucatarie in aer liber si mese acoperite.

Apoi intr-o plimbare de 5 minute pe o alee prin padure, ajungeti la intrarea in ZOO.

Cum ajungeti la ZOO Targu Mures, localizare. Urmariti drumurile marcate grosier cu pixu!

acces auto zoo targu mures

Daca aveti un GPS, nici o problema, Gradina Zoo este destul de aproape de centrul orasului Targu Mures, pe un deal, intr-o padure. Platoul din padure include o gradina zoologica si un parc pentru copii si adulti, trasee de alergare si trasee de plimbare prin padure. Si un trenulet ! (e in reparatii acum)

Harta cu trasee si animale din Gradina Zoologica Targu Mures

Pentru că nu am găsit nicăieri pe internet o harta a traseului din Gradina Zoologica Targu Mures, am rugat un prieten sa facă una și am pus-o aici (harta zoo). Sper ca e utilă.

Harta ZOO Targu Mures 2015 1024px verde

Mai jos puteti vedea cateva din animalele de la ZOO Targu Mures, fotografiate pentru voi. Mai sunt inca multe altele, printre care o familie de lei, pantere negre, pauni, etc, etc. E bine sa o vizitezi de cateva ori pe an, de fiecare data observi cate ceva nou, anumite animale pot sa nu fie intr-o zi prea active iar in alta zi sa le faca placere sa se afiseze.

Foarte important, ar fi bine sa nu aduceti mancare pentru animale si in nici un caz sa nu hraniti animalele. Animalele sunt bine ingrijite. Trebuie sa tineti minte ca mancarea data de vizitatori e unul din principalele cauze de mortalitate si morbilitate (imbolnaviri) in cazul animalelor de la zoo. Animalelor, chiar daca ”cersesc” mancare, nu le cade bine mancarea destinata consumului uman. De regula aceasta are prea multa sare, zahar, grasimi – si chiar alte substante care pot sa le proboace imbolnaviri grave.

Angajatii sunt politicosi si ne-au povestit despre animalele noi. Cand am fost noi in vizita tigrii si leii aveau pui de cateva saptamani. Un pui de leu a venit langa zabrele, am vrut sa-l pozam mai de aproape, dar imediat mama leoaica a fost langa gard. Nu recomandam sa depasiti gardul de protectie. E usor sa te focusezi pe un animal si altul sa te surprinda si sa te sperie/sau in cazuri extreme sa te raneasca.

Am fost prezenti la o prezentare a doua zebre, o noua achizitie a Gradinii ZOO din Targu Mures. Zebrele nu arata exact la fel ca la televizor si asta pentru ca fac parte dintr-o subspecie pe cale de disparitie in salbaticie, una din cele trei subspecii de zebre -cred ca sunt doua exemplare de Zebra de munte, doi masculi.  (Zebra comuna, Zebra de munte, Zebra imperiala). A mai povestit un pic despre zebre dar nu mai tin minte :).

O alta surpriza e al doilea Elefant de la Zoo, unul din ei statea inauntru iar al doilea statea afara si comunicau printr-un spatiu deschis. Probabil ca unul din ei era inca in carantina. Oricum pareau mai ok – chiar la inceput cand a ajuns primul elefant, acesta parea stresat. Acum se pare ca vor fi mai bine.

Alta zona faina e zona cu ursi si cu lupi de cateva hectare in care animalele sunt mai aproape de natura si alearga prin padure. Lupii par atat de lenesi si de inofensivi pana cand ii observi cand incep sa alerge in grup de 3-4, coordonat. Si atunci incepi sa intelegi mai multe despre teama si legendele induse de lupi. Oricum cam asa ar trebui sa fie un prim pas pentru observarea animalelor salbatice, cat mai aproape de mediul lor natural, sa poti observa comportamente si interactiuni naturale. Lupii si ursii se inteleg destul de bine. Ierbivorele se inteleg de asemenea destul de bine si arata natural intr-un targ extins. Sunt cateva aspecte destul de faine si in cazul felinelor mari.

Care e preferatul vostru?

Context.

In perioada 25 iulie – 3 august, 2015 am fost in concediu. De obicei in aceasta perioada cei mai multi colaboratori sunt in concediu. Comenzile se onoreaza in concediu 1 25072015-03082015continuare, doar ca, limitati fiind de numarul de angajati disponibili nu putem sa primim si comenzile telefonice. Dar oricand se pot primi si se onoreaza comenzile primite prin email sau prin intermediul formularului aflat pe site. Anuntam perioada de concedii pe site si pe pagina noastra de facebook Facebook.com/UsiDeSemineu.

In aceasta perioada ne pregatim si de sezonul de varf pentru ca spre sfarsitul verii si inceputul toamnei primim tot mai multe comenzi.

Acum, ca am venit din concediu, suntem odihniti si asteptam sa ne contactati pentru intrebari si sfaturi despre seminee construite in jurul usilor noastre de semineu.